MERUNGKAI MISTERI ALAM DIRI DAN DUNIA FANA

ombak menghempas pantai menaburi pasir berselerakan, meleraikan ikatan dan menghakiskan pantai. pabila istana pasir dibina saat itu ombak mengganas. jika keimanan tidak seutuh dan kuat membina nescaya nasib seusai pepasan pasir..

Search This Blog

Saturday, August 27, 2011

LALAT DALAM TEH TARIK, kena makan ke?






pernah anda mendengar lalat yang berada dalam air minuman kita, uweks rasa macam nak buang je kan...

tapi nabi kita pernah gtau, kalau ada lalat dalam minuman, maka celupkan terus lalat tersebut dalam air... rasanya kita buat tak? lu pikirlah sendiri..

mula-mula memang rase macam genyi je tapi bile dibuat pembacaan berganda, aku terus berjumpa dengan informasi yang menarik

1) sebelah sayap lalat membawa penyakit
2) sebelah satu lagi sayap membawa penawar
3) apabila lalat dalam bentuk lava ia sangat produktif merembaeskan protein yang mampu membunuh bakteria dan kuman


semua info kat atas ni penemuan sains tau, ish3, memang hebat pengetahuan nabi melampaui zaman.. jadi yakinilah apa saja yang baginda sampaikan kepada kita semua..

kerana itu, celupkan saja lalat itu kesemuanya kerana ia mengandungi penawarnya...

tak percaya? saintis barat memang dh buat ujikaji terhadap pembiakan kultur dengan pengaruh lalat ini.. nah memang terbukti apabila celup keseluruhan lalat, bakteria dalam kultur tak dapat hidup.... ush4... kecian mereka...

lendir yang dihasilkan oleh larva ni dapat membunuh kuman seperti staphylococcus aureus, clostridium welchii...

lalat ni sebenarnya mempunyai bakteriofaj- dimana berperanan membunuh patogen berbahaya yang boleh menyebabkan penyakit..

No comments:

Post a Comment